مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-04ورزشي

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای | ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان عباس هاشم پور که پیش از این مسابقه با برتری 8 بر 6 مقابل پاراگوئه و برتری 6 بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، - فوتبال ساحلی جام بین قاره ای ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای در دبی امارات به سر می برد، از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه، قهرمان جهان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان عباس هاشم پور که پیش از این مسابقه با برتری 8 بر 6 مقابل پاراگوئه و برتری 6 بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، با قرار گرفتن در رده دوم گروه، فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت که صدرنشین گروه A شد.

روسیه نیز به عنوان تیم نخست گروه B به مصاف پرتغال می رود.

در دیگر دیدار گروه B پاراگوئه با نتیجه 6 بر 4 مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان تیم سوم لقب گرفت و ژاپن در رده چهارم ایستاد.

به این ترتیب پاراگوئه در مسابقه پلی آف تعیین رتبه پنجم تا هشتم به مصاف اسپانیایی خواهد رفت که در گروه A قعرنشین شد و ژاپن نیز در همین مرحله به مصاف امارات رده سومی و میزبان رقابت ها می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای | ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای | ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت